Marta Halvorsdotter Breivik (Eidem) - Marta Halvorsdotter Breivik (Eidem)

Started by Private User on Monday, January 7, 2013
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 4 posts
Private User
1/7/2013 at 5:26 AM

Etter mine opplysningar heiter ho Marta Hallvardsdtr Indre Lid, og var dtr til Hallvard Hansson Årskog. Han vart gift med enke Marta Paulsdtr Høydal (Volda I s. 62)
Mor Marta var enkje etter Martinus Pedersen Ulvestadløndal som omkom på Stadthavet i 1814. Ho vart oppattgift med Halvard Hansson Årskog i 1815. "Vår" Marta vart fødd i 1816.
I Voldasoga står at ho vart gift med Morten Pederson Lid, medan i kyrkjebøkene står Martinus Pedersen Ulvestadløndal. Fornamnet er truleg ei forkortning/kallenamn og etternamnet har med fenomenet at folk tok namn etter kvar dei bodde?
Lars Inge

1/7/2013 at 7:40 AM

Eg hugsar ikkje i farta kvar eg fann desse opplysningane, kanskje i Ulsteinsoga. Viss du har Voldasoga for Lid og omegn så står det nok rett der. Du kan gå inn og endre det viss det går an.
Eg ser at ei Birthe Slettevoll har lagt til namnet til Ane Berte, mora til Marius.
Her er veldig mykje nye namn registrert, eg klarer ikkje fylgje med lenger.
Anne-Mari

1/7/2013 at 3:21 PM

Her er vel da dåpen hennes, nr. 4 den 2. juli 1816: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=15957&idx_id=...

Dåper er den beste kilden til en persons navn. Her ser vi at hun er døpt Marte, at foreldrene heter Halver Hanssen og Marta Povelsd. og at de bodde bodde på gården som er stavet Liid. Så dersom vi tar med gårdsnavnet hennes som hennes etternavn så blir det Marte Halversdatter Liid (evt. Lid dersom normalisert til dagens skrivemåte.) Fars fornavn og ergo hennes patronym bør så klart tas fra den måten det blir skrevet ved hans dåp.

Private User
1/8/2013 at 2:38 AM

Einig i at når vi har sikre kilder må vi skrive namnet slik det var i utgangspunktet. Derfor har eg endra tippoldemor sitt namn til Marte Hallversdtr Indre Lid i mitt slektsprogram. Etternamnet fordi garden Liid faktisk har hatt gnr 3 Ytre og gnr 4 Indre Lid sidan 1500 talet. Og for at det seinare skal vere lettare å finne igjen. Vi veit ikkje kva ho sjølv skreiv...
Eg er litt ny brukar på Geni og når eg fekk spørsmål om Marta - mi tippoldemor og Marta - Birte Slettevoll si tipptippoldemor var same person klikka eg på ja - for det er same person. Men då kom dette Eidem namnet opp, som eg trur er feil, håper Birte kan sjekke det? Elles hadde Anne-Mari og eg same opplysningane i utgangspunktet.

Showing all 4 posts

Create a free account or login to participate in this discussion