1.000 matches in jouw merge center; 600x geen resultaat gevonden!

Started by Fred Bergman on Friday, October 19, 2012
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing all 5 posts
10/19/2012 at 9:34 PM

Very frustrating the merge center of Geni: 1,000 matches in your managed profiles and then I try to fix the matches, quess what? more than 600: No results found. Try changing your search criteria. Isn't that a waste of time for users?

Het is toch wel erg frustrerend te werken met het merge center van Geni, hoewel het gewoon bittere noodzaak is om de database schoon te krijgen. Maar als ik 1000 mogelijkheden open en er bij 600 dan blijkt nniets te staan, dan vind ik dat toch wel een verspilling van mijn tijd!

10/20/2012 at 12:46 AM

Fred,

Klopt, het is wel beter dan het was, maar nog steeds niet erg goed.

Als het om publieke profielen gaat wil een zoek met Google nog wel eens helpen om het profiel toch te vinden.

10/20/2012 at 1:02 AM

alle namen van relaties van prive personen zijn toch openbaar te vinden, zowel via Google site:Geni.com als via de searchfunctie van Geni die onder de linkknop Research/Onderzoek te vinden is!

10/20/2012 at 2:10 AM

Als niet PRO gebruiker heb je minder aan de search functie van Geni. Je krijgt dan blij het klikken op zo'n gevonden profiel een boodschap dat je plus of pro user moet worden om naar het profiel te kunnen gaan (het vreemde is dat dat je wel gewoon een link naar het profiel krijgt als je niet bent ingelogd op Geni [als het openbaar profiel is])

10/22/2012 at 3:15 PM

Is het een idee om ergens potentiële matches neer te zetten, zodat anderen kunnen controleren of er een geldige match tussen zit.
Als iemand zo'n match dan gecontroleerd heeft, kan dat worden aangegeven en het resultaat (zodat iemand anders dat niet opnieuw hoeft te doen).

Voor sommige niet publieke profielen kan het helpen om mijn index op http://jjw0.herobo.com/geni/geni-index.htm te gebruiken. In deze index geef ik (indien ik er info over heb) ook de naam van de vader en/of moeder. In sommige gevallen kan zo een openbare voorouder gevonden worden.

Showing all 5 posts

Create a free account or login to participate in this discussion