Walterus Bac van Baescot - Walter Bac van Baescot

Started by Frans (F.J.C.M.) van son on Friday, July 27, 2012
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 4 posts
7/27/2012 at 2:57 AM

Wie heeft informatie over huwelijk van Walter Bac van Baescot. Het is mijn directe voorvader. Hij zou mogelijk getrouwd zijn met ene "vanGoerle", die dochter zou zijn van Jan die Bey. (info over hem en zijn dochter is welkom.
Alle informatie in de vorm van akten e.d. over Walter Bac van Baescot (geboorte, huwelijk, overlijden is welkom. Ben reeds op de hoogte van 'Antiqua Bona Broechoven'en zijn zoon Willelmus, die dat goed overneemt evenals het gruitrecht. Info graag via fvanson@casema.nl

7/27/2012 at 6:34 AM

Hallo Frans!
Dank je voor dit bericht. Onze Walter is ook mijn 18de grootvader, en ben bijzonder geïnteresseerd in alles wat we hierrond kunnen uitvinden.
De tekst die je in het profiel ziet staan komt trouwens van mij. Ik heb de informatie gevonden op basis van transcripties van oude oorkonden/contracten. Ik kan effen opsporen waar dat allemaal op internet te vinden is.
Ik kijk inmiddels ook eens uit naar 'van Goerle'. Vermoedelijk kon ik dit niét vinden in de transcripties (anders had ik het er vast gezet), dus we moeten vermoedelijk verder zoeken.
Beste groeten,
George

7/27/2012 at 7:07 AM

Hallo George,
Dank je wel voor je reactie. Ben erg benieuwd naar de akten! Van welke zoon van Walter ben jij een nakomeling? Ik van Gerardus van Broechoven en vervolgens Henricus van Broechoven en zijn zoon Jan van Son, genoemd naar de vrouw van Hnericus, Katharina Jans van Sonne.

7/27/2012 at 10:59 PM

Hoy Frans. Voor mij loopt het ook over Gerardus, maar nadien over enkele andere van Broechoven en vervolgens enkele generaties Mutsaerts. Dit draait allemaal rond families in West-Brabant.

Showing all 4 posts

Create a free account or login to participate in this discussion