…meer in het bijzonder BERGEN-op-ZOOM, aan de rand van de provincie ZEELAND. Dit project moet nog van naam veranderen, door een vergisssing staat er teveel in de titel, maar dat komt goed met hulp van een curator.
Hebt u voor-zaten-e/o-ouders die in deze Noordbrabantse stad zijn geboren, getogen & wellicht gestorven e/o begraven, schroom niet hen hier een aardige rustplaats te gunnen zolang de festiviteiten voor het 800-jarig bestaan in de loop van dit jaar nog niet zijn los-ge-bartsten. We schenken weliswaar geen alcoholische dranken onder de pensioengerechtigde leeftijd, maar een Coca Cola of een ander frisje gaat er vast wel in en u mag ook uw Carnavals-tenue van afgelopen februari uit de Motten-Ballen tillen,want in combinatie natuurlijk met een echt Couque de Bastonje voor onze NL-&-VL-curatoren : Fred Bergman - Private User - Carl Gustav Verbraeken - @ George J. Homs wordt het echt FEEST in het MARKIEZEN-hof. De Markiesjes zijn nu nog geloken, maar de ramen worden al flink gewassen en wie weet komt er wel Koninklijk Bezoek ....!
Want ja, u leest het goed, Bergen-o-Zoon heeft al in het jaar 1212 STADS-rechten ontvangen van een-o-and're hote-me-toot. Van Wie? Zoeken we op, want erg goed in de Middel-ages ben ik zelf met Geschiedenis op 't Gym nooit geweest. U wellicht? Nou dan bent u welkom in 't team, ofcourse... Maar wel eerst even volgen, zodat ik kan zien of ik wel echte OETELDONKERS of KRUIKE-ZEIKERS binnenlaat... grapje-!-jMu-