Wat is er met de projecten gebeurd?

Started by Private on Thursday, May 24, 2012
Problem with this page?

Participants:

Showing all 4 posts
Private
5/24/2012 at 10:09 AM

Nu, eigenlijk wat mn onderwerp is. Wat is er met de projecten gebeurd? Kan je alleen maar profielen toevoegen als je deelnemer bent? En zijn er nog meer veranderingen?
Ben benieuwd of het ten goede is of niet... Something good, something bad perhaps?
:-)

5/24/2012 at 11:02 AM

Theoretisch goed, denk ik, Jen. Op deze manier weet je alvast dat je project door jou en je medewerkers beheerd wordt, en niet door iemand ergens op de Noordpool die toevallig een Pro-abonnement heeft ;-)
Effen wennen, natuurlijk, voor mij ook. Ik denk wél dat het een helpt tot een betere definitie van samenwerking - en dus mooiere projecten :-)

Private
5/24/2012 at 11:19 AM

Dank je George :-)
Theoretisch niet verkeerd wellicht, maar elke medewerker kan weer andere medewerkers toevoegen and so on en dus uiteindelijk wellicht.....
of kan bijv. alleen de 1e die het project gestart is toevoegen?
Ben benieuwd!

Private
5/26/2012 at 3:34 PM

George J. Homs is er nog meer veranderd? Ik wilde een profiel (17e eeuw) toevoegen aan project "Amsterdam where did they live" en kreeg de boodschap dat een verzoek gezonden is of deze aan het project mag worden toegevoegd. Is geen MP.
Ik wist niet eens dat je kunt blokkeren dat een profiel aan een project wordt toegevoegd, zeker niet een profiel van paar eeuwen geleden....

Showing all 4 posts

Create a free account or login to participate in this discussion