Angående folk som är inne för att sabbotera

Started by Svante Julius on Tuesday, March 13, 2012
Problem with this page?

Participants:

Showing all 10 posts
3/13/2012 at 1:51 AM

Noterar att ett flertal personer inte är inne för att släktforska utan för att leka och sabbotera.
En vet jag var inne i en Disskution. Och lät väldigt besviken på Geni. Men sabbotage är inte lösningen. Det drabbar alla andra som seriöst ägnar sig och denna trevliga hobby.Kuratorer. Var vaksamma på detta tack. Gäller alla kuratorer i Nordiska länderna.

Private User
3/13/2012 at 2:03 AM

Hvis noen saboterer så har vi kuratorer mulighet til å suspendere dem midlertidig som brukere slik at all aksess til profiler utenom sin egen er sperret inntil Geni customer service får tid til å se på saken.

Det er bare å varsle en kurator hvis du finner noe slikt. Kuratorer har også tilgang til å se en listen over alle revisjoner en bruker foretar som ett grunnlag for eventuell suspensjon.

Du har også selv en mulighet til å rapportere brukere og profiler som du finner under [Actions▼] menyen på vedkommendes profil.

Det beste er imidlertid at du selv tar kontakt for å avklare problemer.

Ref Geni terms: XI Member Disputes. You are solely responsible for your interactions with other Geni.com Members. Geni reserves the right, but has no obligation, to monitor disputes between you and other Members.

3/13/2012 at 3:03 AM

er det virkelig folk som er her inne for å sabotere?

Private User
3/13/2012 at 3:11 AM

I forhold til antall brukere, rundt 7 millioner: nei, - nivået av bevisst datasabotasje og spam er meget lavt.

Mange er imidlertid litt for lite oppmerksom når de slår sammen profiler på grunnlag av automatiske forslag fra Geni, som jo for de nordiske linjene som oftest er 100% feil, også hvis man har glemt å slå på visning av mellomnavn og mellomnavnet er eneste forskjellen på to profiler.

3/13/2012 at 4:40 AM

fort gjort å gjøre feil med det ja..

3/13/2012 at 7:02 AM

Bra Björn. får leta rätt på missdådaren.
Anita.: fort gjort ja! Men detta handlar om medvetet sabbotage.

3/13/2012 at 7:14 AM

Det å slå sammen feil, er nok mange sin skrekk. For min del så syns jeg det det er greit.. man må være litt skjerpa.
Jeg må si at problemet med sabotasje har jeg ikke merket, men har registrert at flere nettsteder boikotter Geni i sine linker.

Private User
3/13/2012 at 7:20 AM

OK, - bare husk Genis betingelser selv før du tar kontakt, spesielt punkt VIII Content/Activity Prohibited, - for eksempel "2. harasses or advocates harassment of another person".

http://www.geni.com/company/terms_of_use

3/14/2012 at 6:02 AM

Ja akkurat plastkusin Bodil. feil kan det ju bli, Men nogon har lagt in en profile med komentar. so var ment som sabbotage. dette er ikke min oppfattning om att spöke. paa en snell måtte. Tyverr kan jeg ikke finne profilen jeg kan ha deletat.

3/14/2012 at 7:18 AM

Plastkusin, hehehe, vilken underbar tittel. :)
Husker du om det er nær relasjon, eller om det feks for 4-5,6 generasjoner siden? Synd du ikke finner den. Det høres ikke hyggelig ut å finne treet sitt ramponert, ja som du sier sabotert (med eller uten viten) Jeg vet jeg selv har ført opp ting som jeg i ettertid har slettet pga at andre slektninger av "profilen" kunne føle seg ille..
Jeg har også sett at unge folk har lekt seg i greinene.. ført opp madonna som sin mor etc etc.

Showing all 10 posts

Create a free account or login to participate in this discussion