Ingeborg Maria Johannesdatter ble 1 år og hadde tre ektemenn?????

Started by Leif Bjarne Høybakk on Saturday, January 21, 2012
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 5 posts
1/21/2012 at 6:30 PM

Tror det må være noen som har slått sammen noen profiler her som ikke helt hører sammen. Kanskje er det to forskjellige Ingeborg Maria her hvor man har brukt samme profil. Det er mye som ser merkelig ut i denne grenen av slektstreet. Så hvis det er noen som har god oversikt over slekta her så hadde det vært fint å få ryddet opp i dette. :)

Det er når man finner slikt som dette man lurer litt på seriøsiteten her inne og hvor mye som egentlig medfører riktighet i de opplysninger som legges inn.

Ingeborg Marie Johannesdatter, II

Private User
1/21/2012 at 8:08 PM

Hei Leif Bjarne !
Det kan være at jeg kan bidra her etterhvert, jeg driver nemlig og rydder i denne delen av treet, fra min kant.

Det tar tid, men med en god posjon tålmodighet, så får vi kanskje løst denne floka.

Du må ha en god dag :-)

Mvh. Anita

Private User
1/22/2012 at 2:09 PM

Jeg har ordnet opp :)

Lille søsteren med samme navn, f. 1759 d. 1760, var slått sammen med sin eldre søster f. 1761. Det kan vœre veldig greit å sette nr. i Suffiks feltet på søsken som har samme navn. Det gjør det lettere når man blir bombardert med meldinger om duplikater.

Ha en flott kveld!

Lena

1/22/2012 at 2:40 PM

Hei Lena,

Kjempebra at det var så enkel løsning på dette da.
Er enig at det er smart å bruke suffix. Selv legger jeg (1) og (2) om det er søsken med samme navn. Ser jo i mange tilfeller at de bruker samme navn opp igjen også der personer har to eller flere navn så da er det nok letter å gjøre feil. Men ser man personer som har likt navn men forskjellig fødselsdato bør man jo sjekke opp i dette. Men det er fort gjort....

Takk for hjelpen og ha en god natt !

Leif.

Private User
1/22/2012 at 6:31 PM

Så flott at dette er i orden nå :-)

Anita

Showing all 5 posts

Create a free account or login to participate in this discussion