KLOMPENMAKERS in uw Familie?

Started by Private User on Tuesday, December 20, 2011
Problem with this page?

Participants:

• Private User
    Geni Pro

Related Projects:

Showing all 5 posts
Private User
12/20/2011 at 5:50 AM

Hierbij wil ik iedereen motiveren bij het invoegen van voorouder-profielen uit bijvoorbeeld genlias OOK het beroep over te nemen, vooral als het een beroep is dat ook al in geni in projectvorm bestaat en een link dus laat zien wie allemaal dezelfde creativiteit aan de dag legden om hun brood te verdienen. Nu doe ik die oproep VOORAL voor KLOMENMAKERS, omdat ik samenwerking met 't Drents Klompenmuseum aan het voorbereiden ben en wie weet, straks veel onbekende, maar zeer creatieve houtsnijdende ambachtslieden hier op het geni-toneel komen staan. Groetunu, jMu = jeannette die graag op klompen een echte tango danst...

Private User
12/20/2011 at 12:21 PM

Bertus Lambertus van den Hof, kijk zo kun je anderen interesseren voor een onderwerp. Welkom in geni en ben benieuwd of we uw museum aan veel nieuwe documentatie kunnen helpen. groetunujMu.

Private User
12/21/2011 at 1:58 AM

goedemorgen Private User, heb jij ook Zeeuwsche Klompenmakers in jouw genealogie-en en zo ja, zou je die dan willen koppelen aan dit project? En als je mensen kent die nog mooie handgemaakte historische houten schoenen in huis hebben staan, dan denk ik dat het Klompenmuseum in Eelder wel belangstelling heeft voor een mooie foto. Als je die koppelt aan de maker ervan, wordt geni ook een prachtig cultuurhistorische schatkamer en kan iedereen meegenieten van onze ambachtelijke en creatieve kunsten. Groetjenu, jMu - jeannette

Private User
12/21/2011 at 2:00 AM

Bovenstaand verzoek geldt ook voor mijn collega Willem Jan Ferdinand Lutke Schipholt die al heel veel Achterhoeksche en Overijsselsche profielen heeft ingevoerd, misschien kent hij ook wel vertegenwoordigers van dit echt Hollandsch ambacht, wie weet?

Private User
12/21/2011 at 2:40 AM

Hello Bodil K-Hansen do they walk on wooden shoes in your country too? I intend to do a project for the Dutch [http://www.klompenmuseum.nl/engels/general.html KLOMPEN-MUSEUM] in Eelde-NL, so maybe you have profiles with makers of wooden shoes too to link. Later I will make a international project about WOODEN-SHOE-MAKERS.

groetjes van jeannette uit holland, europe.

Showing all 5 posts

Create a free account or login to participate in this discussion