New A'dam-IMMIGRANT-profielen herkennen en documenteren ?

Started by Private User on Wednesday, November 9, 2011
Problem with this page?

Participants:

• Private User
    Geni Pro
  • Private
    Geni member

Profiles Mentioned:

• Private
    Geni member
Showing all 4 posts
Private User
11/9/2011 at 3:05 AM

Al weer enige tijd geleden heeft George J. Homs veel moeite gedaan om een 'plaatje' te kiezen om daarmee --zo lang directe nazaten geen betere attendering via een beeld-merk, wapen of bijvoorbeeld foto kunnen invoegen-- de eerste HOLLANDSCHE immigranten in Nieuw Amsterdam snel in lijsten etc. te kunnen 'spotten'. Na een 'demokratiese' verkiezing kwam daar beeld van -nou jah, sjors, ik weet het echt niet meer- ik dacht een schip voor de Hudson als meest gewaardeerde uit. Bedoeling was dat alle profielen op projectpagina New Amsterdam -Immigrants daarmee zouden worden 'opgetuigd' en inmiddels heeft Private User veel tijd en moeite gestoken in het opzoeken, eventueel corrigeren, zo mogelijk mergen en vooral checken op betrouwbare gegevens van nu al meer dan 2000 profielen. De hoogste tijd dus voor weer een nieuwe benadering der dingen en een daarvan is: plaatjes GRAAG, bijvoorbeeld met die mooie die P.R.bureau HOMS, zeer geassisteerd door Reclamevrouw SCHOUTEN, beschikbaar heeft om te plakken, pluggen, overplakken, copieren, nogmaals inkleuren, overtekenen, kortom: in deze profielen te zetten, zodat we direct kunnen zien: oh, deze Van DEURZEN was die ene die op een schip naar de overkant klom en de Hudson opzwom...

Heren profielmanagers, dames ook, waar blijven de plaatjes nou ....?

Private User
3/21/2012 at 7:43 AM

Private, weet jij nog hoe het zat met dat New Amsterdam project? Zullen we het weer eens afsponzen en kijken of we er nog leuke fotos bij kunnen vinden. Inmiddels heeft Geni namelijk de technische mogelijkheden flink leuker gemaakt voor projecten, dus wie weet hoe we die Migratie-stromen van George en Ans nu kunnen documenteren. We zien wel weer of Sjors dan ook wakker wordt....

Private
3/21/2012 at 10:53 AM

Hey Jeannette dat van die "profiel" foto's kan ik me wel herinneren.... welke was het ook al weer? Vast nog wel terug te vinden in de discussies.. wat betreft het "afsponzen en kijken of we er leuke foto's bij kunnen vinden" lol, heeft Ann als immer drijvende kracht achter het project er een idee bij? Want a-"technisch" als ik ben weet ik niet eens wat die technische mogelijkheden zijn om de projecten leuker te maken.... Overigens was ik een deelnemer aan het project of had ik mn diploma nog niet behaald? ;-)

Private User
3/21/2012 at 12:39 PM

Je kunt nu bij elk project net zoveel foto's pluggen als je leuk vindt. Kijk op een projectpagina rechtsboven waar je 'vroeger' wellicht documenten toevoegde en daar zie je nu dat die regel ook voor foto's geldt. Heb er al mee geoefend met wat postzegelplaatjes en het werkt prima. Bij de Titanis heb ik een gepikte foto van de Duitse Titanic-internet-url geplaatst waarop je kunt zien hoe de gymnastiekzaal aan boord er uit zag. Niet direct dat ik er aan de ringen zou willen hangen, maar wel historisch....

Showing all 4 posts

Create a free account or login to participate in this discussion