Hello, all geni-users looking for profiles with the name TULP

Started by Private User on Sunday, September 18, 2011
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing all 7 posts
Private User
9/18/2011 at 9:24 AM

@george weer een ervaring van een ongevraagde medewerking. wil je even standby blijven?

We are trying to get the linkeage for a lot of Dutch ancestors where sailing with the Noordsche Compagnie 1614-1642 and got descendants in other states in the north of europe.

9/18/2011 at 10:02 AM

Jeanette, ik denk dat de Scandinaviërs erop zitten te wachten. Geen zin om het hard aan te pakken? Ik had zelf eerlijk gezegd nooit van de Noordsche Compagnie gehoord. Dankzij jou weer bijgeleerd. Volgens mij valt daar echt veel uit te spitten, want ik zag de voorbije weken hoe intens sommige Amsterdammers (vaak van Vlaamse oorsprong) op de Baltische Zee en Bergen zaten te werken. Allemaal een uitloper van de hansesteden, natuurlijk. Het is op zich een grooooooot project. Onze Baltische vrienden kunnen er natuurlijk geen weg mee, want de bronnen zijn natuurlijk allemaal mooi Hollands.
Wat denk je, gooi je je erop?
Ik doe vast mee, maar iemand moet het trekken!!!
Toon het hen effen hoe het moet? :-)

9/18/2011 at 10:12 AM

I wrote some text here: http://www.geni.com/surnames/tulp

Private User
9/18/2011 at 10:13 AM

ok, natuurlijk zo zijn wij toch? Maar ik ben nog steeds geen pro-lid omdat ik mijn master-card niet kan vinden. dus moet ik me beperken tot het ondersteunende aspect. Overigens heb ik daar geen enkele moeite mee, hoor, want de oogst is zo leuk, dat ik elke dag geniet.

Private User
9/18/2011 at 10:14 AM

ah, now we have two curators helping us, that great, isn't it Jaak Tulp Thanks Lauri, and maybe you have some information about the Noordische compagnie as well?

Private User
9/18/2011 at 10:16 AM

and next time, please give a sign that also curators like to join our cooperation & collaboration initiatives, ok? for we are quite polite in Holland, you know?

9/18/2011 at 1:56 PM

Of course it is great -JMu-. Sorry that i can´t do anything, but wait.

Showing all 7 posts

Create a free account or login to participate in this discussion